Doeltreffende campagnes

Marketing Automation kan de doeltreffendheid van uw marketing en de ROI van uw campagnes verhogen door middel van:

  • Lead Nurturing – gebruikmaken van overtuigende teksten voor mogelijke klanten die op zoek zijn naar een nieuwe leverancier om uzelf te promoten als een expert in uw vakgebied.
  • Complexe campagnes – gepersonaliseerde campagnes creëren waarbij elke stap wordt bepaald door vorige interacties van de klant met uw merk.
  • Buyer Guidance – begeleid kopers tijdens hun aankoopproces: van verlaten winkelwagentjes en aangevraagde maar niet gedownloade whitepapers naar voltooide aankopen.
  • Richt u op bestaande klanten – haal meer uit uw bestaande klantenbestand door nuttige tips te geven en klanten te tonen hoe ze het meeste kunnen halen uit uw producten of diensten.
 

Easy-to-Manage Marketing Automation

Bij Marketing Automation moet je voortdurend aanpassingen doorvoeren op basis van je ervaringen en de manier waarop je communicatiestrategie evolueert. De Marketing Automation van Kentico is ontworpen als een eenvoudige drag-en-drop interface zodat zelfs marketeers met weinig technische kennis geautomatiseerde campagnes kunnen creëren en de activiteitenflow te allen tijde kunnen aanpassen.
 

Van implementatie tot Marketing Automation

Als uw IT-partner garanderen we uiteraard dat de software correct wordt geïmplementeerd. Maar daar stopt het niet. Wilt u graag een beroep doen op iemand die Marketing Automation tot in de puntjes beheerst en die samen met u de scripts beheert en een goede flow creëert? Dan bent u bij ons aan het juiste adres.