MidOffice biedt gemeenten en steden 360 graden-view op elke inwoner

Uw inwoners kwaliteitsservice bieden? Dat zit ‘m vooral in toegankelijkheid, snelheid en efficiëntie. Dankzij de digitale transformatie die vandaag volop aan de gang is, evolueren steden en gemeenten alvast in de goede richting. Denk maar aan de mogelijkheid om online een afspraak vast te leggen. Maar het kan altijd beter. MidOffice is een platform waar zowel de gemeente als haar inwoners voordeel uit halen. De medewerkers van uw gemeentedienst vinden er alle relevante info terug op één scherm en kunnen de burger meteen van dienst zijn. Die laatste hoeft voor veel zaken niet meer naar een fysiek loket.
 

 

Wat doet MidOffice concreet?

MidOffice vereenvoudigt de interactie tussen inwoners en hun stad of gemeente. Om een aanvraag van een inwoner te behandelen, hoeven ambtenaren voortaan maar één backoffice toepassing te raadplegen. MidOffice maakt een 360 graden-view mogelijk, met daarin alle relevante gegevens van de burger. Die kan meteen geholpen worden, zonder de hulp van andere medewerkers of experts.
 
Dat is te danken aan een optimalisatie van de IT processen. Data uit achterliggende toepassingen, backoffice applicaties of overheidsservices (zoals het Rijksregister, KBO,…) worden dankzij moderne cloud technologiëen samengebracht en gevisualiseerd in één enkel platform.
 
Wat zijn de voordelen voor uw gemeente?
  •  Alle relevante info op één scherm
  • Kostenbesparend
  • Meer werkcomfort voor uw medewerkers
  • Snelle service naar uw inwoner
  • Minder administratie
  • Ook mobiel raadpleegbaar
  • Altijd bereikbaar voor uw inwoners via e-loket