Onderhoud van bestaande softwaretoepassingen

Bij Tobania hebben we een onderhoudsdienst voor applicaties ontwikkeld om klanten te helpen hun bestaande softwaretoepassingen te onderhouden.
 
Er kunnen verschillende redenen zijn om ons te vragen uw bestaande applicaties te onderhouden:

  • De interne ontwikkelaars moeten aan nieuwe projecten beginnen werken
  • Er is een gebrek aan kennis (mensen gaan met pensioen of zijn lange tijd ziek) waardoor op middellange/lange termijn risico's voor het bedrijf ontstaan
  • De onderhoudskosten moeten beter worden georganiseerd en beheerd
  • ...
 

We hebben onze eigen methodologie voor het onderhoud van applicaties ontwikkeld. Deze is gebaseerd op de ITIL v3-processen, waarbij het onderhoud van een bestaande applicatie in verschillende fases wordt uitgevoerd: onderzoek – workshops – transitie – onderhoud – overdracht.
 


Onze methodologie garandeert een transparant, professioneel onderhoud, waarbij klanten niet exclusief aan Tobania gebonden zijn.
 
We bieden diensten op maat aan, ter plekke of vanop afstand, aan de hand van een vooraf bepaald budget.

 

 
Als klanten dat wensen, kunnen we onze verbintenissen vastleggen in een SLA en professionele KPI-rapporten afleveren.
 

 
Het onderhoud wordt uitgevoerd door lokale medewerkers, en onze toegewijde houding zorgt ervoor dat we ons dynamisch en flexibel opstellen tegenover onze klanten.