Uw customer journey optimaliseren op 1 platform? Dat kan!

Posted by 01 maart 2017
Uw (potentiële) klanten worden vandaag overspoeld met irrelevante informatie. Een persoonlijke aanpak is dan ook de enige manier om “content-moeheid” tegen te gaan. Dat betekent gelukkig niet dat ú zich moe hoeft te maken. Dankzij marketing automation kunt u uw klanten probleemloos en zonder een extra tijdsinvestering de content presenteren waarnaar ze op zoek zijn. Afhankelijk van waar ze zich in de customer journey bevinden, benadert u hen op een zorgvuldig uitgekozen manier. Zo garandeert u de beste gebruikerservaring. Lees hier meer over de mogelijkheden van Kentico, dat CMS, e-commerce en onlinemarketing combineert in één gebruiksvriendelijk platform.

Wat Kentico voor de customer journey kan betekenen

Zeg niet zomaar CMS tegen Kentico. Dit alles-in-een bedrijfsplatform bundelt uw inspanningen op het vlak van e-commerce en online marketing en garandeert een vlotte customer journey. En dat leidt dan weer tot een soepele lead generation.

Kentico biedt u onder meer de mogelijkheid tot:

  • Geïntegreerde A/B-testing.
  • Content personalisatie, zodat uw bezoekers steeds relevante informatie vinden op uw website.
  • Marketing automation, waardoor u uw verkoopsactiviteiten op een persoonlijke manier kunt stimuleren.

Bovendien is Kentico een modulair system. De lay-out even updaten of extra pagina’s aanmaken? Dat doet u gewoon zelf via dit flexibele en dynamische platform. Zo hoeft u niet voor elke aanpassing ontwikkelingskosten in te calculeren.

Communicatie op maat van de klant

Via het Kentico-platform interageert u rechtstreeks met de bezoekers van uw website én verzamelt u een schat aan data. Zo kunt u het gedrag van uw bezoekers in kaart brengen en meteen zien wat de aandacht trekt van (potentiële) klanten.

Kentico kunt u makkelijk integreren met sociale media. U treedt vlot in dialoog met klanten die u via die kanalen contacteren, wat de drempel aanzienlijk verlaagt en de customer loyalty de hoogte in jaagt. Daarnaast biedt het platform geïntegreerde oplossingen voor e-mailmarketing. Gerichte en dynamische nieuwsbrievenuitsturen én meten welk effect ze sorteren? Dat kan perfect met Kentico.

Niet van nul beginnen

Interesse in de mogelijkheden die Kentico biedt, maar zelf al een rijke database opgebouwd? Die hoeft u helemaal niet overboord te gooien. De data die uw oude website opleverde, kunt u probleemloos in het nieuwe platform integreren.

Contacteer ons om uw marketingimpact te verhogen!

Deel dit artikel

Tags

customer, journey, marketing, kentico, automatisatie, personalisatie
  • Marketing

Subscribe and receive monthly Tobania insights

Don't miss out our next blog post.